2015. szeptember 2., szerda

Díj - Te jézuuus!

Liebster Blog Award


A díjat nagyon szépen köszönöm a Deep breath blog írójának, Lena White-nak.

Szabályok:
       1. Írd le, hogy kitől kaptad.
    2. Írj magadról 10 dolgot.
  3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
         5. Küld tovább 10 embernek.

10 dolog rólam:

1. Nézek sorozatokat, interneten és TV-ben is.
2. Tavaly osztály második lettem. (Nem szeretnék vele dicsekedni!)
3. Jelenleg három blogom van.
4. Félek a sötétben.
5. Nem nagyon szeretem az üdítőket, de ha vendégek vannak nálunk, megiszom.
6. Vízről élek. (Szóval sok vizet iszom.:D)
7. Nem tudok úszni. De ez hamar megfog változni, mivel az osztállyal fogunk járni!*-*
8. Imádom a sajtburgert!
9. Kedvenc zenekarom a ByTheWay, akiknek nagyon sokat köszönhetek.
10. Nagyon sajnálom az öreg néniket/bácsikat. (Pl. Aldiban vagyunk, a néni vett egy nagy kosár élelmiszert és nem tudta megmozdítani. Végig néztem. Nagy erőlködés után, végül megmozdította. De annyira megsajnáltam! Legszívesebben odamentem volna neki segíteni, de ugye mi még csak a kasszánál álltunk...)

Válasz a 10 kérdésre:

1. Mondj magadról egy olyan dolgot, amit kevesen tudnak.
Blogokat vezetek.

2. Nézel sorozatokat?
Igen.*-*

3. Kedvenc virág?
Nárcisz.

4. Mitől félsz?  
Pókoktól.

5. Miért kezdtél bele a blogolásba?
Hát egyrészt kiakartam próbálni, másrészt pedig akkor az volt a menő. De most már egyáltalán nem azért blogolok mert az menő...

6. Van esetleg kedvenc blogod?
Persze. 

7. Hol szeretnél lakni, ha bármit választhatnál?
Budapest.

8. Tudsz titkot tartani?
Igen.

9. Pc, tetkó vagy egyik sem? 
Semelyik. Utálom az ilyen dolgokat...

10. Mit utálsz a legjobban?
A pókokat.

10 kérdés:

1. Szoktál könyvet olvasni?
2. Ha igen, mi a kedvenc könyved/sorozatod?
3.Mikor van a névnapod?
4. Hány blogod van?
5. Melyik a kedvenc blogod?
6. Az én blogomat amúgy is ismerted, vagy csak azért látogattál el ide mert tőlem kaptál díjat?
7. Sportolsz valamit?
8. Kedvenc tantárgy?
9. Allergiás vagy valamire?
10. Miért kezdtél el blogolni?

10 blog akiknek küldöm:

Nekem a Balaton a Riviéra
Finding Each Other
Puding, a fiús lány naplója
Az egyenlítő mentén
Dance Academy
Öcsémbe szerettem
My Life, your life, our life
Megváltozom érted
Lehet
Édes élet

2 megjegyzés: